Munkáspárt programjai

A Magyar Munkáspárt programja

Miért van az?

Egy szabályt ismerünk:

A Munkáspárt Budapesti honlapja

Fogjunk össze a jövőnkért

Támogatni kívánom anyagilag a Munkáspártot

Megjelent A Szabadság legújabb száma: Megjelent A Szabadság legújabb száma:

Levelezésem

PayPal adomány

Hírlevélre feliratkozás

Csatlakozz infólistánkhoz, ahol minden fontos információról értesülhetsz.

HÍRLEVÉLRE VALÓ FELIRATKOZÁSHOZ
Ide írd az e-mail címed:

Nevet vált a Szentkirályi ásványvíz

Nevet vált a Szentkirályi ásványvíz

Szentkirályi Magyarország márkanéven, mostantól valóban egy cégbe összevonva folytatja működését a magyar Pepsi termékeket és az ismert ásványvizet gyártó és forgalmazó cég.

Szentkirályi Magyarország - ezt az új vállalati márkanevet vezeti be az a vállalatcsoport, amelyhez a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. és a tavaly felvásárolt, a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég is tartozik - jelentette be Balogh Levente, a vállalatcsoport elnöke. A cég Magyarország nyolcadik legnagyobb élelmiszeripari szereplőjévé vált, több mint 600 alkalmazottat foglalkoztat és két magyarországi üzemmel rendelkezik.

Tavaly januárban hozták nyilvánosságra, hogy a cseh KMV Csoport és a Szentkirályit piacvezetővé emelő Balogh Levente felvásárolja a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit. A GVH májusban jóváhagyta a két vállalat integrációját, novemberben pedig megkezdődött a Pepsi üdítők, valamint élelmiszertermékek forgalmazási jogának átvétele. Az új vállalati márkanevet a már kibővült vállalatcsoport fogja használni; a Szentkirályi Magyarország termék-portfolió ja ennek megfelelően kiegészül új üdítőital- és snack termékekkel, amelyeket eddig a PepsiCo magyarországi partnervállalata gyártott és forgalmazott.

Alessandro Pasquale, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. tulajdonosa és a KMV Csoport vezérigazgatója elmondta: a PepsiCo érdekeltségeinek felvásárlását követően gőzerővel dolgoztak az integráción. "Tavaly aláírtuk a szerződéseket, az könnyű volt. Ma viszont elmondhatjuk azt, hogy hogy gyakorlatilag is lezártuk az integrációt - és ez volt a nehéz része a dolognak" - magyarázta. Az új márkanév a cégcsoport első embere szerint "pontosan kifejezi a magyar vásárlók iránti elkötelezettségünket".

A bejelentéssel egy időben bemutatkozott az integrált vállalat új ügyvezető igazgatója,Berényi Attila is. A Szentkirályi Magyarország név alatt egyesült Szentkirályi, Theodora és a Pepsi portfólió vezetője elárulta: a mai napon birtokba vették az új, 2000 négyzetméteres irodájukat, ahol 180-an kezdtek dolgozni azon, hogy az integráció befejezésével tovább erősítsék a piacon a "magyar multi" jelenlétét. Ez annyit tesz - tette hozzá a cégvezető -, hogy régióban a fogyasztók is, de az éleleimiszerpiac is érezze: megérdemelten vagyunk piacvezetők.